ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

9830
فاطمی :اطرافیان باشگاه استقلال گفته‌اند گزینه اصلی مدیریت هستم

اخباری قراردادش را تمدید کرده و شنبه لیست می‌دهد

فاطمی :اطرافیان باشگاه استقلال گفته‌اند گزینه اصلی مدیریت هستم

چادرملو به بازیکن پرسپولیس پیشنهاد ۲۵ میلیاردی نداده است

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که فراز فاطمی به عنوان گزینه اصلی مدیر تیم استقلال در نظر گرفته شده است .

گفته می شود فراز فاطمی مدیر تیم چادرملو و بازیکن اسبق تیم استقلال و پرسپولیس یکی از گزینه های اصلی برای پست مدیر تیم استقلال است .او فصل قبل هم یکی از گزینه های باشگاه آبی برای حضور در پست مدیر تیم استقلال بود اما در نهایت علی سامره برای این سمت انتخاب شد .

فاطمی در این خصوص به ایران ورزشی گفت : از باشگاه استقلال با خودم به شکل رسمی صحبتی نشده است اما از اطرافیان باشگاه به من گفته اند که جزو گزینه های اصلی مدیریت باشگاه هستم و ایشان برروی من نظر مساعد دارد .

وی  در ادامه افزود :به هر حال این باعث افتخار من است که بتوانم به استقلال بپیوندم و در حد بضاعت خودم به باشگاه و تیم کمک کنم و برای تیم بزرگ استقلال مفید واقع شوم و هر چه خدا بخواهد همان می شود .

فاطمی در این رابطه که در صورت قرار داد با استقلال شرایطش با تیم چادرملو چه خواهد شد نیز تاکید کرد :یک سال دیگر از قرار دادم با چادرملو باقی مانده است اما اگر مساله حضورم در  استقلال به صورت جدی به میان بیاید رضایت مسوولان چادرملو را برای حضور در استقلال جلب خواهم کرد .

اودر این ارتباط که گفته می شود از سوی این باشگاه به مدافع پرسپولیس پیشنهاد 25 میلیاردی داده شده است ، گفت:بعید می دانم که در باشگاه ما از این صحبت‌ها با بازیکنی انجام شود.سرمربی فصل آینده تیم هم سعید اخباری خواهد بود و ایشان قرار است روز شنبه لیست ورودی و خروجی خودش را اعلام کند تا بر اساس آن باشگاه نسبت به جذب بازیکنان مد نظر خودش اقدام کند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران